Dan före dopparedan. (LÖN)

Delat pass kanske inte var en så dum idé! Jag fick massa vettigt gjort dem timmarna mellan mina pass! Gick till Linda och tog en promenad med vovvisar och bebis, som förövrigt bara låg och skrattade och skrek sina tjejskrik hela tiden, undrar vad folk trodde vi sysslade med? jag och bebis alltså.. :P
Såg sedan gårdagens bb på play, gick vidare till hyresbostäder och skrev på mitt kontrakt på nya lyan! jodå så jag ska flytta förstår ni! :) Sen gick jag hem till linda igen och simmade och tränade! avslutade med lite middag innan jag skulle vara tillbaka här på jobbet... Och nu helt plötsligt är passet slut! 3 timmar går väldigt väldigt fort, även här på jobbet! bra skit!



Nu ska jag gå hemåt, städa och diska ska jag göra... Nu får det räcka, nu kan jag liksom inte hålla mig hemifrån mer.... Jag vet inte varför men det blir så att jag bara sover hemma... jag är nästan aldrig annars hemma, så därför lägger jag ju inte mkt energi på att städa heller :S Så nu är det kläder över halva sängen (där ingen sover för tillfället........) + en jävla massa disk. jag hatar disk, ngn frivillig diskare?! bara hojta till! JÄVLIGT bra betalt! !!



En sekund senare...... i mina tankar..
"nej en löprunda kanske jag ska ta när jag kommer hem?"
HALLÅ, vadå försöka smita från disken?! Men är jag snabb hinner jag nog båda! :)







Jag, en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0