Beslutsångest

Heej hörrni!

Vilken bra dag! :) Sov som en prinsessa inatt även att jag sov 3 timmar på kvällen! jag behövde skönhetssömn, utan tvekan! Idag vaknade jag som en ny människa, tog en lång varm dusch i morse och lagade matlåda innan jag 9.30 trampade iväg på cykeln till jobbet! Kände och känner mig full av liv och energi, tänk vad lite sömn kan göra! :)



Sitter och tvekar fram och tillbaka på kvällen... fest? födelsedagsfest eller annan förfest? Eller ta det lugnt med systrarna i viken!? jag är göööörsugen på fest! men jag tänker framåt, nästa vecka blir tuff! jag går ut hårt och kör ett 8-22 pass på måndag och jag som brukar vara bakfull enda till tisdagen när jag dricker på lördagen.... hmm.. inget lätt beslut det här ska jag tala om för er! :D





5 timmar avverkade 3 to go! Lite pics på det, så hörs vi sen !


                                                            








Kommentarer
Postat av: EMPA

SNYGGGING!!!

2011-05-28 @ 15:29:04
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0