Bästa mot bakfylla! Johannis åkte för en t...

img_6381 (MMS)

Bästa mot bakfylla! Johannis åkte för en timme sen, jag sov som en gris och märkte inget... En eloge till henne som är på benen! För mig var det jobbigt att gå ut till köket.... Blev ett antal tequila igår! Satan så äckligt vidrigt det smakar! Heeelt sjukt!  Ändå var jag tvungen att ta 3-4-5-6 st... Onödigt, väldigt onödigt! Jag vet inte om jag kanske fortfarande är lite full?! Efter glassen ska jag sova ruset av mig! Förhoppningsvis mår jag bättre då! Förresten, så sjuuuuukt kul jag hade igår! Herregud så roligt! Totalt aslyckad kväll! Förutom att Jessica gick ur vipkön precis när vi kom fram till staketet..... :( Hur mår du idag Jessicahjärtat?! Ne fan, nu är Ben och den där Jerry mina bästa vänner!


Kommentarer
Postat av: Jessica Essén

hej. Jag hänvisar för svar till min blogg. Men kort och gott. JAG MÅDDE INTE OKEJ!!!!!!

2011-05-29 @ 12:33:06
URL: http://jessicaessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0