REDAN 22/6

Lite dålig update här, men vadfan, det är ju sommar och jag har annat för mig! :)


Blev lite smått chockad när jag skrev dagens datum, men tiden går ju fort när man har roligt, bara försöka ta vara på varenda minut!

Skulle försöka hitta en ledig helg i sommar, första i augusti är nog den enda som jag inte har något planerat... Eller har jag något till och med då? Men som sagt, det är bra att ha fullt upp, det är ju BARA roliga grejer som är på g så jag är helnöjd!


Jag är kär! Inte bara i Joel kinnaman, utan även i Chris..... Chris Medina, ni vet? Herregud vilken fin människa! Grät som en bebis när jag såg kommande klipp!







Satte den här på repeat igår när vi skulle sova! Herregud så fin!




Vad tar man på sig en sån här dag?! Regnet står som spö i marken..... REGNSTÄLL OCH GUMMISTÖVLAR, Någon?!? Inte äger jag det iallafall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0