Långhelg!

Godkväll söta ! :)

jag håller tummar och tår att ni mår bra!




Jag ligger deckad hemma i soffan, trött men ändå sjukt festsugen, studenter i lgh över mig festar sönder med dyngbra musik, jag vill bara gå upp och vara med !! Dock hade vi AW idag, så jag hade ju chansen att festa med bästa Thai och andra söta brudar på jobbet, men nej jag var ju trött och skulle hem.... helvete så dumt! men jag var sur för jag skulle missa jonas och anders trubadur och för att dem sätter en AW från kl 18 och att dem spelar kl 21-22 och att jag slutade 21.45... VEM fan planerade det?! idioti. Sen är ju jag sån... lite dålig på att kompromissa... så jag sa ju bara "nej jag ska inte med" ..... medan andra som också jobbade sent, minglade runt och blev smålulliga redan på jobbet! Helvete att jag ska vara så envis..... jessicas bild på när fina tjejorna drack tequila gjorde mig ännu mer pissed off, på mig själv....

Men jag vet en tjej som inte är bakis i morgon!! ( bäst att försöka se det positiva ) tjohoo!




Förresten... LÅNGHELG vare hääär ! (jag vet, ännu större anledning att supa sönder huvudet idag) jag är nu ledig fram till tisdag! AWESOME! Emma och jag skulle ha dragit till Alicante över helgen, men endast jag fick ledigt... så nu sitter jag här med långhelg... jobbigt läge, INTE! dör lite smått, så himla skönt!
Så vi tar en liten trip iallafall.... till stockholm och festar till det lite , ska bli fruktansvärt roligt, förhoppningsvis! Men bara vi har varandra så blir ju allt bra.. Kan inte komma på en enda gång vi haft tråkigt ihop, kan du Emma?! :D haha! LÖÖV!




I morgon finns ingen återvändo! Jag måste ta tag i mitt hem, eller rättare sagt min disk... jag är sjukt bra på att smita! men lyckas ju sådär, för skiten är ju kvar när jag kommer hem igen! helvete!
Men som i morse, mamma ringde när jag fortfarande låg kvar i sängen, medan vi pratade klädde jag på mig, på med solbrillorna, sen tog jag spånkan ner till syster, där andra systern också höll till! När jag kom dit myste jag ner mig i sängen mellan dem två och bebis, efter en stund kände jag att jag var hungrig, jag hade liksom så bråttom hemifrån att jag glömde äta frukost?! snacka om att undvika köket då.... haha! illa illa! Men vi stekte pannkakor, riktigt underskattat, fy så gott, speciellt till frukost!
Och jag fick min vildedos och kände mig direkt glad och skönt lugn i kropp och själ, han har bra inverkan på oss den där lilla fisen! han sa förresten  "jag älskar dig moster" förut.... ( HAHA ÖNSKETÄNKANDE..... ) :D





Nu är jag hungrig, så bäst att försöka sova istället!




Drömmer mig tillbaka lite! herregud vilken grej!


Jag står nästan längst fram mitt i den där smeten! Jag säger det igen, David Guetta är fan kung, helvete så bra!












Insåg nu när jag läste igenom vad jag skrivit hur mkt svordomar det var, mkt känslor! Ska försöka skärpa mig :)




PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0