15/6

Hallå där!




Inte för att jag är så värst intresserad, men det var en intressant fotbollsmatch igår, (självklart för allt skvaller) men även för att viken som ligger sist, utklassade Lindö som är serieledare med 5-0.. Det var roligt att se, faktiskt!


Efter matchen styrde Lisen och jag kosan in mot norrpan, handlade lite och sen myste vi ner oss i soffan! Jag hittade min midsommaroutfit på nelly.com... beställde dock två olika klänningar bara för att vara på säkra sidan... ;) Lite smycken klickade jag hem också! Nu är nästa helg MER än välkommen! Midsommardagen på gryts varv slår alla andra helger på hela året, kvällen hinner knappt ta slut innan man längtar till nästa år! och nu är dagen snart här! wiiiho! Midsommarafton blir nog en myskväll, vi får se vart jag hamnar... men en tvådagars är tuff med allergin, så som jag känner nu så sparar jag alla krafter till löööördagen!


Idag har trycket släppt lite lite i huvudet, inte riktigt lika igentäppt som igår, så jag håller tummar och tår (och hoppas ni också gör det) att jag ska kunna gå och jobba sen, vid kl 16.

Kan bli en spännande kväll det här.... :)






Såhär pigg ser man ut när man har pollenallergi! :) oj, nu nyste jag ner hela skärmen här...... :S




Detta, två ggr om dagen! och ändå mår jag som en påse skit?! vad fan?! klart man blir irriterad!






Nu ska jag läsa lite, kommer nog somna en stund känns det som, sen ska jag se om jag har ngt i frysen som jag kan laga matlåda av.... hade verkligen behövt storhandla idag, men Vilding skulle vägas och mätas idag, spännande att se hur mkt större fisungen blivit sen sist! :)



Vi hörs kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0