ikea

Hallojsan!


Åkte till bästis igårkväll för mys ( och för att slippa packa mer ) välkomnades med vin och choklad, underbart! :)

Tanken var att vi idag skulle upp tidigt och ut till kalvö för sol och bad... gick sådär eftersom vi vaknade upp till en jävligt grå himmel... meen man måste utnyttja semestern tänkte vi, så vi drog till linkan för ett ikea och ikano besök! Bra skit må jag säga! Bra-att-ha grejer till nya lyan på ikea och BARA reagrejer på ikano, jag som aldrig ens kollar rean... tkr jag var grymt duktig! Hittade två par jeans, ASFINA för 99 kr styck! som hittat! sen även finaste blusen/skjortan/toppen.. förälskade mig först i färgen men när jag provade den upptäckte jag att även modellen var awesooome! 300 kr för något som från början kostat ca. 1500 kr. HUR BRA?!


Träffade på Viktor, systrarna P mfl och tog en lunch med dem på ikano, muchotrevligt! bestämdes massa bad med viktor till nästa vecka, wiie! ( längtar redan tills flytten är över och jag får njuta av sista semesterveckan ) !



Nu har jag varit hemma ett par timmar, decka som ett barn i soffan när jag kom hem och sedan dess har jag pratat med bästis medan jag packat, städat, plockat och fixat... Sjukt hur mkt grejer man har?! Jag trodde faktiskt inte att jag hade hunnit samla på mig så mkt... fan så fel jag hade! Men det går framåt iaf! Och som jag skrev igår, när jag är klar, kommer det bli hur bra som helst! Sen efter allt mitt slit och när jag är KLAR på söndag så kommer finaste och hälsar på mig, kommer vara precis vad jag behöver, yes! hur bra som helst! :)





Kan avsluta med ett par bilder på en sjukt söt kille.. nyvaken och man ser ju vems morgonhumör han fått, eller vad säger ni? ;)




Världens sötaste bebis! Köpte en present till honom också i linkan, så jag hoppas dem kommer snart så ska han få den och tusen pussar!





Sist men inte minst, en bild på lisa och mig från kajkalaset, håll tillgodo....


<3

Kommentarer
Postat av: lisa.

haha, fan vad sur jag ser ut! och snusläpp på det. meeen satte, det bjuder jag på! :D <3

2011-07-28 @ 19:57:50
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0