Svinis, vinterkräksjukan eller bara vanlig influensa?!

Med tanke på rubriken kanske ni förstår att jag inte är tipptopp, men jag är inte heller superdålig.... Men jag har mått riktigt skumt idag, mått så illa, helt fruktansvärt, men jag tog mig igenom timmarna på jobbet utan en spya, tummen upp! Jag har faktiskt klarat mig igenom hela dagen så någon vinterkräksjuka verkar det inte vara (thank god!!!) men jag mår så jävla illa och nej för er som spånar vidare så är jag inte gravid heller! Tummen upp igen!

Någon som däremot är gravid är min syster, hon är höggravid, det är 9 dagar kvar till det beräknade datumet.. Jag håller på att svimma av lycka och längtan! KOM NU BEBIS! Väntar verkligen på samtalet..... Så Arnold, se till att sätta igång det här nu så vi får träffa dig snart! :) Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska bli moster... Min pappa ska bli morfar och min mamma ska bli mormor ( på riktigt, inte bara till Leya som dem är nu... hihi ) LYCKORUS!



Jag känner mig väldigt glad nu igen iallafall, livet flyter på aningen bättre än för ett par veckor sen och jag börjar komma in i vardagen igen, tack för det.

En sak till, snart flyttar jag! Jag är helt upprymd av känslor, jag längtar så mkt tills jag får ställa in MINA nya möbler i MIN lägehet och sätta MIN prägel på hela placet, ska bli så roligt... Med lite hjälp från mina expertvänner så kommer det nog bli en fin och hemtrevlig lya tror jag!




Nu måste jag också lägga upp den här bilden, för det är på bästa trion, från bästa juldagen.... Håll i er, här kommer snygga brudar.


Därni! ;)




Så fort jag får nyårsbilder av Johannis och Emmis så ska jag bjussa på en hel bomb med bilder, för det blev ju endel....

Vilket nyår sen då? har inte berättat om det va? Nej det har jag nog missat... det var så jävla kul, bästa på längelänge! Spontant skare va! middag för 3, en sväng förbi en bra fest, tolvslaget bara vi 3 på syrrans balkong, vidare på ännu en fest, finaste lyan alltså, där kan man bo....... kan man säga. ojojoj. Där avrundade vi kl 6 och när jag slog mig ner i soffan hemma hos johannas sis så snurrade min värld värre än någonsin, vilken jävla kalasfylla det blev, började dricka kl 17, slutade kl 6.... och hade kul HELA tiden, det är fan bra gjort!!!Tkr ni inte?!




Guuud vad jag är träningssugen, inte just NU kanske, men ja herregud, jag klättrar på väggar och vill ge mig ut och springa, men DET GÅR JU INTE MED 2 METER SNÖ..... Får bli inomhus ett tag till.....
Det här året ska bli ett bra träningsår, inga nyårslöften här inte men jag är taggad och det är bättre än att ha löften och krav, då mår man oftast bara dåligt....


Nej nu ska jag kolla på cougar town ! Blev mkt blandat idag, jag ska försöka bättra mig så ni får veta vad jag gör om dagarna :)




Hoppas alla mina söta mår som ni förtjänar?! Tell me.


En stor PUSSSSSSSS!


Kommentarer
Postat av: Bella

hoppas du mår bättre idag älskade du! längtar tills jag får komma på besök i Moster Carolins lya :D <3

2011-01-06 @ 12:06:46
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0