MOSTER!!

Inatt blev jag moster till världens finaste lilla pojke! Eller så liten var han iof inte, 4250 g och 52 cm lång, men sådan far sådan son, eller? :P
Han är den finaste lilla skatt på denna jord och hans moster eller rättare sagt mostrar kunde inte vara mer stolta! Är även riktigt stolt över syster, jäkligt bra kämpat måste jag säga! Även om hon utbrast "skaffa aaaaaaldrig barn!" när hon ringde inatt, så vet jag att hon glömt smärtan inom en mkt snar framtid... :P

Runt kl 2 kom guldklimpen! Och jag hoppade högt när telefonen ringde och mamma skreek "HEJ MOSTER!!!!!!! Det blev inte vad vi trodde, det blev en STOR pojke!!" :D hihi!


Jag vet inte om jag förstår det riktigt än.. jag längtar bara tills jag får se honom, pussa på honom, lukta bebis och bara ge honom kärlek!



Nu ska ni få se på lilla underbarnet!

Han ser sur ut.. :) Linda berättade att han redan en gång i morse fått ett raseriutbrott, pappas morgonhumör, kanske?? ;) hihi

 

Han är så fin! och rund! haha :) mosters hjärtegull!

 


Kommentarer
Postat av: Bella

Åh guuud vilka gosiga kinder på den första bilden :) Hur har lilla Linda lyckats göda honom? :D

2011-01-16 @ 14:26:01
URL: http://1sabelle.devote.se
Postat av: Lina

Åh, så sööt! :)

2011-01-16 @ 15:01:39
Postat av: cicci

gud så gullig liten kille :)

Grattis moster! =)

2011-01-16 @ 15:34:00
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: AA

Sööööt! :)

2011-01-16 @ 17:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0