Fredag eller?

Vi kör på samma spår idag med, OFLYT... Ingenting känns direkt bra nu..

Men jag lovade precis mig själv att tänka "Den här dagen ska bli bra!" Och upprepa det tusen ggr för mig själv i huvudet tills jag tror på det och börjar tänka mer positivt, för då tror jag säkert att det KAN bli en bra dag...


När klockan slår 15 så ska jag infinna mig på jobbet, när den slår 21.30 ska jag och tjejerna på jobbet gå till munken och ta ett par öl (cider för min del) och mysa! Bästabästa sassa slutar ju idag :( buhuuuuu! Blir dock inte sent ikväll då jag ska upp och jobba i morgon också.. tänk pengar, tänk positivt.... Jag har lite terapi med mig själv idag... ;) Kanske funkar, eller vad tror ni? Återstår att se.



Nu ska jag ta en dusch och fräscha till mig, sen ska jag packa väskan för i morgon, både jobb och kanskekanske fest är inte så taggad nu, men bäst att packa för det ändå!



Vi hörs sen! Kan ni inte skriva ngt roligt? uppmuntrande? Vad ni ska göra idag? Bella, visserligen är du ju bäst enligt mig, men hade du gjort ngt speciellt igår? :P
-SKRIV ngt så jag blir glad! :D





SAKNAR ER!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag har gjort en jättemodig sak, tycker jag själv : ) skriver på fejjan, det är en liten hemlis än så länge :D spännande va?



Och du, fortsätt med dina positiva tankar!! Man måste peppa sig själv ibland. Och våga berömma sig själv, som jag gjorde igår ;)



Du är också bäst, vi är bäst! <3

2011-01-14 @ 18:27:34
URL: http://1sabelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0