Dagen D

Hej påer!

Tänkte bara säga att jag är ledig idag och ska iväg och shoppa loss på ikea! Men först en dusch, lite fix på det och på med ngt fint men bekvämt.. Sen kör vi! Ikväll ska jag på box om jag hinner till norrpan tills dess, är hur taggad som helst för träning men är lite annat just nu som tar min tid.... Men snaaart är jag igång igen! Satsar på THAI-11 eller eventuellt början av -12 istället för beach-11... SÅ då har jag gott om tid på mig! ;)




Min bebis vill ligga och sova såhär... inte det att hon inte får det, men det blir aningen problematiskt att skriva.. Men vad gör man inte ? :)

 

 

En bild på en lite fräschare brud kommer efter duschen.

 

 

Ciaaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0