BLEKFET!

Idag känner jag mig så som jag menar när jag säger att ngn är "blekfet" Jag känner mig rultig (vilket kanske är ett ord som inte ens finns?) men ni vet? lite knubbig, lite för mkt både här och där.. ASFULT. Sen är jag så blek, jag brukar aldrig låta mig själv bli såhär blek, det går liksom emot mina principer.... Men nu är jag av ngn anledning lite anti mot solarie, jag är ju lite sådär ibland, samma sak med värktabletter, det gillar jag ju INTE men ibland kan jag knarka på rätt bra med panodil... Äsch nog om det. Lite mer om blekfis.... Jag anser aldrig mig själv se direkt bra ut eller vara snygg, men om jag annars är en 4a på en skala till 10 så är jag nu bara en 2a, om ens det, BARA för att jag är blek.... Är det så? eller är det bara i mitt eget huvude? jag menar det är ju ingen annan förändring förutom färgen, kan det verkligen vara så drastiskt då att man blir SÅ mkt fulare? Jag vet inte.. vad tror ni ? detta är dagens fundering. hahahah.


Igår på ikea gick det galant, snabbt och smärtfritt och allt jag ville ha fanns på lager! Tummen upp! Nu är jag LITE fattigare men jävligt mkt saker rikare, helt klart tummen upp igen!


Nu ska jag fixa klart maten, jag börjar sakta men säkert mitt nya nyttigare liv.... blir fan en tredje tumme upp i detta inlägg!



Vi hörs ikväll på jobbet!



Här var jag lite brunare iallafall....


tjaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0