Kan inte välja en bra rubrik

Ikväll är det mycket på en gång, i huvudet alltså, annars är det lugnt, FÖR lugnt.... Jag har sen jag vaknade i morse ( kl. 12 ) förflyttat mig till soffan och bäddat här, ligger fortfarande här..... med undantag för att faktiskt ha lagat matlådor! och umgåtts med bästis ett par timmar, vilket gjorde min dag, lite goa skratt fick ja! var härligt och verkligen vad jag behövde idag! Hes och dan och nästan i som i målbråttet är jag, rätt sexigt sådär, eller inte.

 

bild från en annan, väldigt rolig kväll!


Vi smed planer för fullt eller så mkt jag orkade, det var kul! Kändes bra och pirrigt!!

 

 

Jag mår inte bra idag om ngn kanske missat det, vaknade och mådde sämre än när jag gick och la mig, inte bara det att jag hostade, hade ont i halsen och snorade, nejnej jag har även ngn mildare grad av maginfluensa, ingen spya än men jag väntar fortfarande lite med spänning...... Detta är då ENDAST för att jag sa på jobbet igår "FYFAAAAAN tänk om man skulle få vanlig influensa OCH maginfluensa samtidigt !!! ( eftersom båda cirkulerar ) nej men tack gud för att du hörde min bön...... fyfan! mår som ni förstår inte toppen..... men nu, just NU, känner jag mig mest febrig, hes och seg...... Spänningen är olidlig inför morgondagen för som jag sa till Lisa förut så har jag ändå inte nått "toppen" utan jag tror att jag ska bli liiite sämre innan det kommer vända och jag ska börja må bättre igen..... ni vet man känner att man är för sjuk för att göra ngt men för "frisk" för att inte tycka det är stöööört tråkigt att bara ligga och glo på tre tekniska prylar, först den ena (tvn) sen den andra (den här skitdatorn) sen den tredje (mobilen) det går liksom runt, runt, runt ..... f y f a n   v a d   t r å k i g t !


Men som sagt, jag orkar ju inget annat så bara gilla läget istället för att klaga, men jag är ju rätt bra på det vet ni, att klaga alltså.






Häromhelgen..


Emma påpekade förut att jag säger "häromdagen" även om det är en eller flera veckor sen, trodde verkligen inte jag tog efter på det av min kära far då jag påpekar på honom varje gång... "meeeen pappa det var ju flera veckor sen" men jag har visst börjat själv också.... illa! häromdagen kan alltså vara som högst 2 veckor tillbaka, det tkr jag vi bestämmer!



Nu borde jag krypa ner, håll tummarna att jag orkar åka till farmor i morgon! jag vill de !


Ngn som missat att jag vänt dygnet? isåfall kan jag berätta det nu, jag har vänt på dygnet. så.



godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0