It's laaaaaaaate

Två saker blir här och nu i detta inlägg!!


Nr. 1: VARFÖR? Japp jag hade på flit capslock inne där, och jag gör det igen, VARFÖR säger inget åt mig att sola? Jag är vit som ett lakan och det vet jag iof redan för det har jag sagt en gång tidigare, men det är inte fint, det klär inte mig och det är inte min stil eller mig likt och allt det där. Jag ska sola både i morgon och på lördag, japp det ska jag.


Nr. 2: som kanske inte heller är direkt min grej, jag brukar inte vara superklantig är liksom inte "känd" för det... Men jag stoppade nyss tandborsten i ögat........... VA?! I ÖGAT, helvete vad det sved!! Stod liksom och borsta tänderna, sen tappade jag fokus helt.... så tandkräm i ögat hörrni, det kan jag inte rekomendera, det gör ONT!!



Övertrött kallas det.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0