"Här är ingenting omöjligt!"

Var precis det jag ville höra! Hur mkt jag än hatar Gunde svan och blir irriterad på när han säger "INGENTIIIING ÄR OMÖÖÖÖJLIGT!" Så kändes det så förbannat skönt att höra dem orden ikväll, inte av Gunde förstås utan av min bästa Bells! En hård spark till och snart är jag där!


Guuuud idag (inatt om man ska vara riktigt noga) så har jag tänkt, blivit glad, speedad, nyfiken, pirrig, förväntansfull och känt alla dem där läskigt bra känslorna på en och samma gång! Först en weekend till Oslo, sen väntar vi på sommaren, efter den så gör vi det vi borde, lever livet på rätt sätt . haha .



Dags att sova men ska bjuda på ngr bilder innan!


aaahrå det var jag idag det.




Vilde sa häromdagen när han hälsade på att "fan moster kan vi inte köra titanic?" och jag är ju inte den som bangar.......







Godnatt

Kommentarer
Postat av: emma

sötvilde (och mosteeeer;))



SPARK SOM FAN! vi fixar bästa weekenden, bästa sommaren och bästa äventyret?! akeej :D



<3

2011-02-26 @ 10:53:15
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0