25/2

LÖNEFREDAG och allt! Jippi! Jag känner mer, vad fan hände här?! Halsen värker ngt stört och näsan rinner och allt blir bara ännu värre när jag måste prata hela tiden (inte för att jag ogillar att prata, snarare tvärtom:P) Men nu, när allt är så jobbigt, då vill jag helst bara sitta heeelt tyst. Ögonen rinner också om jag glömde nämna det. Jag har ju varit så glad att jag inte blivit smittad av alla sjukisar... trodde jag. F U C K !


Jag vill ändå göra ngt när jag slutar jobba, ngt annat än att gå hem och lägga mig på soffan, men det kommer nog sluta så ändå, är nog smartast... MEN VEM ORKAR VARA SMAAAAAART!?! bitter idag vill jag lova! Inte alls rolig att ha och göra med faktiskt.. men sån är jag ibland.



TITTA PÅ MIG BARA, inte kry inte... :(

syns på ögonen... :( stackars stackars mig!

 

Meeen jag lär ju inte bli friskare av att sitta här och klaga, en bra grej tar vi innan jag måste fortsätta jobba, jag är LEDIG i helgen, wiiihoo, och jag jobbar bara måndag, sen ledig tis och ons också! hur suuurt det än är att vara sjuk när man är ledig, så är det ju bra för jag förlora inga pengar på det.. Tummen upp!

 

Lön idag, jippi, eller nae, inte mkt att hurra över efter att jag betalt dem förbannade räkningarna, varför kostar allt? och varför kostar allt så förbannat mkt?! usch, nu kommer bitterfitta fram igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0