Sminket sitter sen gårdagen. Jag vet inte ...

img_6574 (MMS)

Sminket sitter sen gårdagen. Jag vet inte om det är Alexandras hemmagjorda starkglögg eller något annat men mitt huvude pallade inte riktigt den framåtlutande ställningen som krävs för att tvätta ansiktet. Tjena vad trevligt det var igår! Fett värt att jag följde med! :) dock har jag ett nytt hatobjekt, har inte många innan iof men ändå. Det absolut värsta jag vet är killar som är dryga och fruktansvärt otrevliga för att på så sätt ragga, när man dessutom har flickvän som är helt ovetande om  hur många ggr man varit otrogen, jag kräks!!!! Usch! Om inte fina erik varit med så hade jag nog spottas aset i ansiktet! Så nu är jag klar! Haha! nu ska systrarna berg Johansson laga julmat och koka knäck! Myspys! Hoppas ni har en grym söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0