När det gäller att shoppa till mig själv k...

När det gäller att shoppa till mig själv kan jag vara impulsiv, oftast lite för impulsiv.... Men jag borde vid en ålder på 22 ha lärt mig att jag inte fungerar likadant när det gäller gåvor, paket, julklappar. Idag efter jobbet var min första dag på stan för att handla klappar.. Jag har bestämt exakt vad som ska köpas till alla, men jag kom hem från stan tomhänt, jag måste liksom titta, känna, fråga om råd och sedan återvända till butikerna igen, detta innebär att trots att kommande vecka redan är för intensiv med jobb, kiropraktorbesök, psykologbesök och lite till jobb, även ska innehålla ännu ett (kanske två..) besök på stan! Vet inte om det är min prestationångest som spökar, men när man går in på BR och inte ens där har gjort ett inköp till min systerson för att jag inte hittat den perfekta klappen till en 11-månaders, då kan man ju börja undra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0