Idag var jag upp före tuppen! Självklart ä...

Idag var jag upp före tuppen! Självklart är jag trött men att veta att när klockan slår 16.30 idag så är jag ledig tills på lördag klockan 10 gör mig hur pigg och glad som helst! Problemet idag är vad jag ska ta på mig som är tillräckligt varmt? Jag kanske missat att berätta om min vinterjacka? Vid inflytt i denna lya så la jag "så länge" och "tills vintern kmr" upp min jacka i vindsförrådet. I lördags tänkte jag vara förutseende och gå upp och hämta den för att ha till nattpromenaden hem från karateklubben. Väl uppe på vinden så har någon låst mitt förråd, ska alltså tillägga att denna "någon" inte är jag. Men det är mina grejer, som dem har låst in... Det står "hyresbostäder" på låset och jag tackar självklart min hyresvärd för detta då inget kunnat bli stulet, MEN, jag har inte själv fått tillgång till nyckeln, jag får alltså inte komma åt mina egna grejer. Konstigaste känslan ngnsin! Ne, nu måste jag leta reda på min allra varmaste tröja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0