Det har känts som att jag vägt som en sumo...

Det har känts som att jag vägt som en sumobrottare och varit trött som någon som lider av kronisk trötthet, idag.. Tills jag fick prata skit med fina kollegor som fick mig att både känna mig lätt(are) och helt plötsligt pigg!! Kl 22 en måndag? Det är sjukt men samtidigt underbart att man kan gå från en känsla till en annan på så kort tid! Hade jag gjort som jag verkligen ville i förmiddags (krypit under täcket och gömt mig ist för att gå till jobbet) så hade jag fortfarande mått skit! Nära och kära, kollegor, att prata och att bara få ha människor omkring sig ÄR den bästa medicinen mot allt du kan tänka dig!! Nu kommer jag somna gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0