You don't know what you got untill you missing it alot.

Tänk vad humöret kan ändras fort, kom till jobbet idag och var på bra humör, lite försenad var jag men glad ändå! Men kändes mig inom en timme ganska deppig och lite smått nedtryckt. Jag vill vara glad, låt mig vara glad!


Förresten ska jag springa efter jobbet, så kan det sluta spöregna? NU TACK! lite dugg är ok men inte spöregn.... hinner ju inte till gymmet efter jobbet, dem stänger ju vid 21 (!) Så kommer ju fitness 24seven att öppna i norrpan om en månad, men där ska dem inte ha pass, endast gym.... surt sa räven, annars hade jag bytt direkt! öppet 24/7 är ju klockrent!

Annars då? lönen kommer ganska lägligt i morgon.. det är GANSKA tomt i min kyl och frys.. och skafferi också förresten. den här månanden har varit tuff.



Har tagit på mig lite helgpass nu och ska göra hela hösten, måste spara massor till thai!



Jag är lite likgiltig idag, tom, så jag har inte mkt mer att dela med mig av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0