Who's gonna bring you back to life?

Idag bjuds det på tårta på jobbet! För att vi är så himla duktiga! Tack och bock kära chefer!

Dock var tårtorna väldigt gräddiga och jag mår ganska illa, meeen det är tanken som räknas, väl?
Det var egentligen bara bra att det inte var så gott, av den anledningen åt jag bara en väldigt liten bit! höhö.


Igår vid 21.40 kom jag på att jag skulle springa en runda, med Leya (är lite för mörkrädd för att springa själv vid den tiden). Trots att jag bara hade ätit lite godis på hela dagen så sprang jag.. och sprang och sprang! Jag hade hur mkt krafter som helst, nästan! När jag var nästan hemma igen så ringde Linda och ville bli uppmött i haga, så då styrde vi kursen ditåt.. Var hemma vid 23.30! Det blev en rätt bra runda! Och att jag somnade rätt gott sen behöver jag nog inte ens informera er om... :)


Jag dunkar så bra musik nu hela dagarna på jobbet (eftersom jag numera jobbar i mailen, YES!) så jag kan knappt sitta stilla ibland, blir så danssugen! iiih!




Längtar till lunchen, Linda och Jossan ska fixa käk och jag ska gå förbi bageriet på vägen dit och köpa nybakat bröd! aah vardagslyx!




Laterooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0