Jag är så långt ifrån dig, som i ett annat land fast nära ditt

Efter en jävla massa maggio så kör jag nu på Lasse Winnerbäck och Melissa Horn! Förresten så fruktansvärt besviken jag är på att vi inte hann köpa biljetter till lasse i oslo! biljetterna är ju fan slut ÖVERALLT, Sthlm, Götebort, Malmö.... ! jag blir så ledsen!




"Fan vad sjukt att man kan tappa talförmågan sådär" kläckte jag ur mig nyss.. jag har suttit med musik i öronen hela dagen och knappt pratat med ngn runt omkring mig, haha ovanligt för att vara jag, men jag har varit i min egna värld idag.. Så nyss när jag skulle börja prata så gick det inte, det slutade i asgarv, för jag bara stammade och hakade upp mig. kanske lika bra att vara tyst..




Klockjäveln har förövrigt stannat idag, rätt jobbigt! Men om den blir åtta någon gång så ska jag åka och handla då, det är ju som jag tidigare informerat er om ganska tomt i mina skåp hemma.. Det ska bli så härligt att handla, älskar att fylla kyl, frys och skafferi med massa gott, färgglatt nam nam nam! 

 Sen blir det springrundan, om inte emsan orkar hänka så tar jag med mig leysan! :)








Nu en timme senare insåg jag att jag inte publicerat... klockan kanske faktiskt blir 8 även idag, let's hope so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0