SOMMAREN!

Idag mår jag bättre än sist vi hördes av... Men jag har fortfarande massa problem med halsen, halva dagarna är jag i princip utan röst.. och jag som skulle vara tillbaka på jobbet idag... kan låta skönt att få vara hemma lite till, men helt ärligt så hade jag hellre jobbat än hostat så mkt som jag gör..



Jag har iallafall kollat mina vänners bloggar och hittat lite roliga bilder från roliga dagar och kvällar i sommar så jag tänker bara kasta upp några helt utan ordning..







































Sitter och ler med hela ansiktet, så himla kul jag har haft i sommar! Och än är den inte slut... Lutar mot att kommande helg ska spenderas i sthlm och helgen efter det så har vi augustifest i stan, det kan aldrig gå fel! wiiiho!



Nu ska jag ta ett bad och sen laga god mat!





Ha det grymt!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Samma här, vilken grym sommar jag haft ändå! Och du ser ut att à haft det minst lika bra också :)



Btw, vilken tur att dina vänner inte bryr sig om copyright osv på bilderna :) haha!



puss hjärtat, tack för i helgen!

2011-08-08 @ 21:33:15
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0