Excuse me if my head is too big for this building

"Haha fyfan vilket hårt liv du lever" Fest och bakfyllejobb! Mjaauu!"


Ahh, typ så!


Igår var det inflyttningsfest hos Lina och Niklas, det blev en väldigt lyckad tillställning tyckte jag! Gamla godingar och en hel del nya ansikten, mucho trevligt! Som vanligt lekte vi massa lekar, pratade skit, lyssnade på gamla klassiker och jag överkonsumerade bål! Förresten, hur söt är hon inte ? som gör bål!? gulledig!

Puls är överskattat, jag känner mig riktigt besviken! Men jag hade sjukt kul ändå, fick träffa mina fina thai efter endel missförstånd och samtal... ehm, jag brukar inte direkt skämmas över saker jag gör, men det här är litelite pinsamt, tkr till och med jag. Sen gick vi mest på jakt och dansade tills vi störde oss för mkt på alla fula tjejers hårda armbågar, hur orkar man?! jag hade nog behövt ta ett par mintushot så hade det varit ur världen, men NR 1, jag skulle infinna mig HÄR, på jobbet, kl 9.45..... och NR 2, jag var tillräckligt full i onsdags!

I onsdags då, stört kul! jag älskar hugo! hädanefter, bara hugge! inget jävla pulsande! hugo och vk. så det så.



När klockan ringde i morse så trodde jag att någon drev med mig, jag var helt säker på att det var ett skämt. Jag var så fruktansvärt trött, kände mig inte bakis, men tröttheten var helt sjuk! Men tillslut kom jag upp och höll på att kräkas av knäckebröd till frukost, så jag kastade det och gick förbi donken påväg till jobbet, bagel och yoggi, namnamnam! mkt bättre!



Nee, försöka orka jobba lite då kanske. Kommer en bild eller två senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0