9/8

Idag har jag haft Lina Sandberg på besök! vi har möblerat om i min lilla lya! Jag tror det här kommer bli mkt bättre! Kändes direkt bättre! Så nu har jag även städat så det luktar gott i hela lghen!


Stockholmsplanerna till helgen är inställda, men det lutar mot att jag får stockholmsbesök i morgon, let's hope so! :)



Nu ska jag nog ta ett bad! Det roliga är att jag har nog badat varje dag jag varit hemma i nya lghen tror jag. helt sjukt! men jag älskar att bada! jag älskar att ha badkar! lovely!



Tömde phonie på lite bilder nyss, ni kan få se ett par stycken!



Några tråkiga outfits från förra veckan!


Vi hade en helt underbar kväll ute i Jockes stuga! Det är lätt paradiset!







Hade min prins på besök idag! :) MYS!




Nepp bada vare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0