Idag har jag träffat båda mina bästisar! H...

img_7106 (MMS)

Idag har jag träffat båda mina bästisar! Här är en snygg bild på oss från en helt underbar resa! :)  Dagen då... inatt låg vilde mellan mig och Linda i sängen! Himla mysigt! Dock låg han åt helt fel håll i sängen! Men är man så liten plutt så går ju även det :) sen knallade jag upp på stan och blev bjuden på lunch av Lisa! (tack bästa!) Sen följde hon med till Linda och bebis. Sen kom även emma, mysmys! Saknat henne så mkt min Fia!! Åkte sedan snålskjuts med lisen till viken och följde med till kopparvägen, lisen skulle cutta barret och jag fick se Viktors alla finfina smycken! Jag ska ha en av varje sen när han är klar! :):) sen åt vi kvällsmat och myste! Familjen P är något utöver det vanliga, helt klart ! SÅÅ mkt kärlek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0