Hej! Länge sen igen! Vill mest säga att ja...

Hej! Länge sen igen! Vill mest säga att jag lever och att förra helgen var så grym!! Jag är brunbränd och lycklig! Hängde i parker varje dag, drack gott, grillade, träffade bästa bästa vänner och dansade tillsammans med dem natten lång! Enda som fattades var bara ben.... Meen jag fick mer än en gång påminna mig själv.. "det ääär bara april!" emma berättade att hon redan har ångest för att sommaren snart är över... Bästis "DET ÄR BARA APRIL!" Men jag vet också att tiden går fort när man har roligt ! Idag mår jag bra! Jag känner verkligen hur mkt mitt humör och mående förbättras av solen! Helt sjukt... Och ändå bor jag kvar i Sverige? Ologiskt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0