Bästis!

Juste! Glömde nämna min måndag! nannade över på soffan hos Lisen, kunde ju inte ligga och hosta på henne hela natten men ville inte åka hem och sova ensam... 
Sen när hon slutade kl 14 så styrde vi kosan söderut och till inget mindre än Västervik! Älskar västervik på våren och sommaren! Började oss med en tur ut till lysingsbadet och knallade runt där och ut på korpaholmarna en runda! SKÖNT med frisk luft och solen var fortfarande framme och värmde lite! Sen åkte vi in till stan och och satt i solen nere vid bryggan! Tittade på folk (och hade kul åt dem:P) pratade skit och hade det så jäääkla mys! Sen gick vi upp till favvostället och käkade gott! Små utflykter när våren börjar komma är sjukt underskattat!

Söndags förresten fick jag träffa lisens familj, guuuuuud vad vi kramades och vad jag tkr om dem!!! bästa bästa! <3 ! Fick massa ny energi! och fick även god tårta och kakor som lisa bakat! :D




Förresten, Vilde har en jäääääääääääääkla fräsch moster !









Igårkväll badade jag med bebis, så himla mysigt! han skrattade och pratade hela tiden! Om han skulle kunna prata så man förstår honom så skulle han nog säga hur mkt han älskar sin moster och hur himla rolig hon är, tror ni inte?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0