7/4

Till er som är oroliga att jag inte överlevt dagen vill jag med glädje meddela att det har jag visstee! Jag mår faktiskt till och med lite bättre än i morse, men det är nog för att jag knarkar febernedsättande!
Näsan rinner, halsen svider, huvudet dunkar, ögonen är rödsprängda. Men förutom det, bättre!
Dock går tankarna nu på hur fasen jag ska kunna sova inatt? kanske ska bädda mysigt i soffan, gör ju det ibland när jag inte är sovatrött... brukar funka rätt bra! Ni är säkert jätteintresserade av att veta om jag kommer sova i sängen eller soffan, som att jag skulle ha ngt jävla big brother här med fullt av kameror överallt och ni vill följa varje steg jag tar!! Så är det ju inte riktigt vaa... men på tal om bb, är det bara jag som älskar det? som inte vill vänta 23 timmar tills nästa avsnitt visas? JAG VILL INTE VÄNTA sa jag.. men samtidigt är det ju ett måste, antar jag. Nu är det mkt konflikter, intriger, bråk och tjafs.... Men vem fan skulle inte ha tröttnat vid det här laget?! Jag skulle ha gått bärsärkagång för länge sen! haha!



Jag som skulle gått ut och dansat i min nya sjukt snygga jumpsuit i helgen! Nu går ju inte det...... fan! Får helt enkelt spara underverket ngn helg till, kanske till håkankonserten i flygeln?! kanskekanske! :)







Jag känner för sommar, sol, bad, båt, fest, sommarstugor, varma nätter... listan kan bli lång, men helvete vad jag känner för det!



Meeen prio ett nu, BLI FRISK! koooom igen! hepphepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0