16/4

Hur mår ni denna gråa lördag?! jag som hade hoppats på sol.... hm :/


Igår var vi i Västervik en sväng som sagt, fick lite fina tröjor av mamma, käkade middag hos henne & micke och träffade på våra söta kusiner, Vera och Clara! :)

När jag kom hem därifrån gjorde jag något dumt, väldigt dumt! Jag följde med Lisen med familj till Sörping för att kolla fotboll.... Ingen bra idé i skinnjacka... plus att det blåste storm. satan i gatan vad kallt + att jag var uttråkad innan matchen ens börjat... tur jag hade viktor med mig så vi kunde underhålla varandra! :P


Följde med hem till Lisen så myste vi lite och kollade bb-klipp.. verkar ha varit världens hångelfest som vi missat... hmm!



Som vanligt så vaknade jag inte förrän lisa slog igen dörren och gick till jobbet, jag brukar vara rätt lättväckt, men hon verkar grym på att smyga runt här ?! Nu väntar jag på att hon ska sluta jobba ngn gång så ska vi träffa bästa och finaste Idis! soom jag längtat efter henne då!!!

När jag slog upp mina blå förut, så hade jag sån sjukt dålig känsla i kroppen. har drömt massa konstigt och jobbigt hela natten så vaknade upp och kände min bara helt deppig!! :S förstår mig inte på det här med drömmar.. kan jag inte få välja själv vad jag vill drömma?! istället för drabbas av mardrömmar och en massa tråkigt?!
MEN, jag kollade igenom en massa Thaibilder på lisens dator och kände hur humöret steg! Jag tänkte bjussa på ngr bilder från en jävligt bra kväll! 
 


Haha så jävla bra bild!
























SJUKT bra kväll!




Pepp pepp! Nu tar jag en dusch och gör mig lite fin! Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: viktor.

det är tur att vi har varandra! :)

2011-04-16 @ 22:16:55
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0