13/4

Japp, 13 april och jag väntar in min födelsedag som en barn som väntar in julafton! För att jag fortfarande känner mig som ett barn? Eller för att jag vill ha lite nytt, anternativt behöver pengar?  ..Det kan nog vara en kombination!!


Idag är jag hos systeryster, gick hit efter läkarbesöket igår, Vildes pappa är i sthlm och jobbar så jag sällskapar lite här! Vildis är också lite sjukis så det gör inget... Just nu ligger han bredvid mig och pratar, skrattar och bara gör sina tjejskrik... kul kille! :)
 Moster är barnvakt för Linda gick precis på middag med jobbet! Så Leya och Vildevakt är jag! Kan nog bli en mysig kväll! :)



Vildis ligger och kollar på när Jamie Oliver lagar mat! Gulle!







Japp, så hemma den här veckan blir jag, doktorn trodde precis som jag att allergin är med i spelet, men det är inte bara det, eftersom det började med hög feber... Men har fått coccilana som man blir lite lagom hög på mot hostan, käkar allergitabletter, kör på pulmicort som är inhalator för allergin och även ett nässpray med olja i som ska vara bra! Jag hoppas att ni är vänliga och håller era tummar och tår att det biter på hostan och allergin, det gör ni va?!

 Om jag har träningsabstinens?! -nee inte ett dugg..... :( !




Häromdagen....
 
Satt jag ute och fick färg!!!!
 Och idag är det gråare än gråast... Kan inte Sverige bara vara ett land med liiite mer sol?! och liiiiiite mer värme?! -TACK!




Nu har bebis somnat med filten över huvudet, så moster ska bädda ner sig i soffan och kolla 2 och 1/2 män!


Vi hörs snart !

Kommentarer
Postat av: Oscar

Så fin du är!!

2011-05-15 @ 14:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0