Soligt idag! Wiie! Kom precis hem från Lis...

img_3138 (MMS)

Soligt idag! Wiie! Kom precis hem från Lisa, har för andra gången sett "remember me" svår film! Så jäkla bra, men ändå så jäkla hm ja svår! Jag är delad! Jag har konstaterat att jag gärna (mer än gärna) blir kär, typ nu iallafall! Så du min framtida man, se till att visa dig snart! Jag väntar på dig! :) innan jag tog upp typ hela Lisas soffa så var jag hos Jossan, vi såg också en konstig film, fan hette den, typ "the back up plan" eller ngt sånt, med Jennifer Lopez! Snygg tjej, jäkligt snygg tjej! Killen spelade dock dåligt men filmen var bra i slutet... Mkt film blir det när man är sjuk! Så många som under dessa veckor har jag inte sett på ett år innan.... Somna till Jims värld? - jaaao! Natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0