SNORUNGE!

Hur mår ni idag?!


Jag mår skit, min bästa Emma mår skit, alla verkar må skit.. usch! :( lider med mig själv och er andra, jättemkt!

jag snorar som aldrig förr, verkligen JÄTTEsnorig, jobbigt och äckligt. hostade mig helt galet igenom hela natten, bra att jossan slog sönder min hostmedicin, jättebra. och att jag försov mig idag, till 12.30 (för en gång skull kunde jag sova) så jag hann inte hämta ut den nya flarren.... huuumm! Tror det är "för jobbigt" att umgås och prata så mkt som jag gjorde igår, trots att jag låg i lina sandbergs knä större delen av kvällen, så hon fick pilla mig i håret, hihi :) bortskämd? jaag? nee! :P


Nu är jag hos min systeryster, mamma skulle iväg och tog med sitt mitt enda sällskap, maya. Så jag är hos Jossan istället, vi ska äta god mat, lite godis och se på gråtfilmer all day long! Ikväll kommer även Tora! mysmysmys!

Förresten så har mitt Nellypaket kommit, igår, alltså all cred åt dem! jag beställde i onsdagskväll kl 21.30, fick avin igår! så fort! love them! ett halsband var värsta skämtet, ska fan visa! det andra var fint! läppgrejen har jag ej provat eftersom mina läppar inte mår bra nu när jag är sjuk, dem är torra, och spruckna på tusen ställen.. :(
Ni får se bilder på allt en annan dag, typ i morgon kanske? :)


Men snart fina ni, kommer en överraskning! Kika in snart igen!!!


PUSS! på er som vill pussas med mig nu och få bihålsinflammation och halskatarr! pusspusspusspusssssss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0