LISTAAAAAAAAAAAA!

Det här kommer jag sysselsätta mig med idag, så räkna med att det kommer fler! Hur ointressant det än är, så har jag ngt att döda lite tid på! :)

 

Namn: Carolin Ida Maria Berg Johansson, lagom långt tkr ni inte? :)

Piercingar: Näsan har jag tagit ur för ex antal år sen, tog det själv när jag var typ 11 år, mamma var inte jätteglad :)

Tatueringar: Har i tankarna, men måste veta exakt vad jag vill göra innan jag gör det, där är jag inte impulsiv.

Längd: 173 cm

Skostorlek: 36, ibland 37

Hårfärg: blondt och just nu, ljusbrunt underhår (ska vara mörkbrunt), men don’t worry har en frillesörtid på g.

Fräknar: massvis, på näsan.

Motto: Man lever bara en gång.

 

Kär? nepp

Önskar du att du bodde någon annanstans? Absolut, efter min thairesa börjar mitt nya liv, i en annan stad eller i ett annat land..

Tycker du att du är attraktiv? Inte ett dugg faktiskt.

Dricker du? Alldeles för mkt, men vet ni?! Nu ska jag ha 3, TRE, vita helger på rad, bra va?

Röker du? Bara när jag är FÖR full med Emma, då får vi för oss att göra så mkt konstigt.

Vilket schampo använder du? Olika

Vilken parfym använder du? Gynnings go girl

Vad är du rädd för? Att såra någon, att själv bli sårad, ormar, mörker.

Gillar du att tvätta? Det och diska delar 1:a plats på det tråkigaste jag vet.

Gillar du berg- och dalbanor? AAH! Looove them! Har ju tjatat om liseberg sen i maj.. vi får se om vi tar oss dit i år. Håll tummarna!

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Jag var hos Lisa igårkväll och lånade ngr gamla godingar, favvisen a lot like love, john tucker must die och tio orsaker att hata dig.

Filmen du köpte? Köper inte filmer nu för tiden, vem gör det?

Låten du hörde: I bilen igår när vi åkte till Lisa sjöng jag högt till I need you now

Låten du laddade ner? Håller inte på med sånt. :)

Personen du ringde? Lisa

Personen som ringde dig? Jossan

TV-program du såg? Mcleods döttrar

Person du tänkte på? Typ mamma

 

 

Favorit...

Låt: Love the way you lie, airplanes, jag älskar att skriiika högt till dem.

Sak att göra: Spendera tid med dem som får mig att må bra, träna, RESA

Sport: sportar inte, men älskar att springa, spinna osv.

Dryck: Vatten

Kläder: Bara det är bekvämt så funkar det

Film: alltså jag fick i förrgår en ny favvis, the last song, den var verkligen BRA! Annars är ju the notebook en klassiker.

Bil: Audi Q7, min framtida bil (om jag ngnsin tar mitt körkort…..)

Serie: Alltså jag följer typ ingen serie, ser på det jag för stunden känner för.

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Haha, vilket skämt, vem har INTE?!

Gråtit över en flicka? Ja det med.

Ljugit för någon? Undanhållit sanning är inte samma sak som att ljuga.

Varit i slagsmål? Sort of..

Blivit arresterad? Nejnej

Träffat någon från internet IRL? Alltså typ dejtat? Nej det känns lite farligt.

 

Antal...

Gånger du varit kär? På riktigt? En tror jag .

Gånger ditt hjärta brustit? Hur låter det om jag säger att det är fler ggr mitt hjärta blivit krossat än jag varit kär?

Hjärtan brustet på grund av dig? Minst ett vet jag.

Tjejer du kysst? 5 kanske!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Måste jag räkna?

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Jag har då aldrig sett det i tidningen…

 

Senaste...

Boken du läste? Håller ju på nu med ego woman

Personen du fick e-mail av? Typ facebook

Personen du fick brev av? Det var min valblankett som kom igår.

Personen du fick sms av? Det kan jag inte dela med mig av.. Hur konstigt det än låter.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Var nog typ på min födelsedag, i april.

Saken du köpte? halstabletter

 

 


Vad har du gjort idag? Städat mitt rum, dammsugat

Var det kul? Nej verkligen inte, men jag ser mitt golv nu och det är positivt.

Brukar du svära mycket? Alldeles för mkt fan och jävla i mitt språk..

När stiger du upp på morgonen? Idag var klockan 10.

Vad har du på dig? Rosa trosor och en grön bikiniöverdel.

Vad ska du göra ikväll? Precis vad jag gjort dem senaste dagarna, veckorna känns det som, ligga i soffan, kolla på ngt dåligt på tvn.

Vad är du allergisk mot? Katter, är nog mkt därför jag verkligen inte tkr om dem.

Var har du ont? Lite överallt faktiskt, i ryggen (liggsår or what?) och huvudet är nog värst just nu.

Använder du hårspray? Absolut

Kan du stå på händer? Jag tänker inte prova nu i alla fall.

Håkan Hellström eller The Ark? ingen av dem?

Salt eller socker? Lätt socker

Gillar du ketchup? Ja!

Är du glad nu? Njaae, jag är lite depp, tkr rätt synd om mig själv.

Var du glad igår? Jag har svårt att vara riktigt glad när jag mår såhär, så nae.

Vad dansar du till? ALLT! Förutom typ techno, hardstyle är väl inte heller min grej kanske..

Stockholm är... ? Sveriges huvudstad? Nej men det är en storstad som jag är mkt nyfiken på..

Göteborg är... ? Kanske min framtida hemstad, who knows?

Kan du sjunga? I wish! Haha verkligen inte, men jag gör det ändå!

Spaghetti eller makaroner? Makaroner, men typ till köttfärssås så vill jag helst ha spagetti.

Land du vill besöka? THAILAND!! Ska dit om 2 mån! Längtar ihjäl mig snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0