Känns som att jag får smaka på min egen medicin..

Update!!! 2 timmar kvar, 4 avverkade! fan vad nice! Trodde klockan skulle stå i princip stilla idag, men naae den rullar på bra.. Hade en kund nyss, fixade kunds problem härifrån utan att han behövde lyfta ett finger, fick då höra "du verkar ha magiska fingrar..!" varpå jag svarade "ibland så" och så frågade han om jag hade det även i köket... och jag sa tyvärr inte.... men det trodde han bestämt. han lät på något sätt lite, hm, läskig, när han sa det. han gav mig en lite obehaglig känsla, det var sättet han sa det på. konstigt. haha jaja nog om konstiga kunder.


Jag är glad nu, Linda ska åka till viken när jag slutar, hon ska till och med stå utanför mitt jobb prick kl 16.15 så ska vi åka hem! Annars hade jag fått vänta till 17.15 på buss, sen varit hemma 18.30, nu är jag hemma kl 17! Hur bra?! aaah! happy! :)




Snyggt utan skor? :) Njaa, men jag har dem gamla vanliga favvisarna.




Nu ska jag jobbajobbajobba så att jag får ner medeltiden lite här, har haft way to långa samtal idag. (Kul förresten att blanda engelska och svenska sådär, blir ungefär så när man får in engelska kunder också...)


Vad gör ni idag?! Det är ju trots allt lördag, även om jag inte har någon lördagskänsla heller...


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0