Hur dumt det än kommer låta det jag komm...

Hur dumt det än kommer låta det jag kommer skriva så är det faktiskt så, men inte så illa som det kanske låter. Men jag har precis knaprat i mig 3 olika piller för att kunna sova bättre, är bara värktabletter, I promise! Men vad är det med mig?! Kryper i hela kroppen, benen och armarna är värst! Är som tusen myror under huden på mig! Hur trött jag än är så kan jag inte sova, får panik! Vänder mig tusen ggr, häromnatten drog jag våldsamt av påslakanet för att jag försökte lura mig själv att det var "obekvämt" och därför jag frös, svettades och kände alla krypningar.. sen skulle jag vända mig och lägga huvudet vid fötterna, det hjälper mig att somna ibland när ingenting känns bra... Men nu då? När inget hjälper? Det är myrorna och så är det huvudvärken som gör att jag nästan kräks 15 ggr om dagen! Jag mår fan skit! Fan! :( jag skulle kunnat ta att krypningar är biverkningar av medicinen och penicillinet, men hallå det är en vecka sen jag slutade med det där?!? Åh!! Okej jag kan lika gärna fortsätta lite till, senaste 3-4 dgrna har allt försvunnit för mig flertalet ggr, hela världen har försvunnit och jag (som svimmat kanske 25 ggr i mitt liv) har känt att jag är millisekuder från att tuppa av. Flera ggr på jobbet, på stan och även hemma.. Men av vilken anledning?! Varför mår jag såhär? Snälla, har ni ngn aning!? :( jag är ledsen nu:'( ngn film har jag inte heller som jag inte sett förra vecka.. :( heerrå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som ångest/panikångest.

2010-09-18 @ 03:00:27
Postat av: Malin

Carro du är inte gravid då?!! ;)

2010-09-18 @ 16:57:18
URL: http://mliquid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0