Hej.



Skinntajts, tjocka och jääkla tajta, typ som skinnbrallor, fast inga fickor såklart! Like alot!



SÖÖTA Viktor gjorde ett örhänge till mig i lördags.... :)  Tack honey, är supernöjd! <3









Jag är glad, för i morgon ska jag fixa barret!

Tycker ni det behövs?! -Det gör jag!

 

 

 

 

 

LATER! När jag kommer hem ska jag springa, långt. Det ska bli skönt. ( lät det inte lite som när man var liten?? "Idag ska jag leka med Emma, det ska bli kul. " )

Aaaae, jag är trött, vi hörs, ciao!


Kommentarer
Postat av: viktor.

bara för att du är så sjuuukt snygg! älskar när du har håret sådär, men det har jag redan klargjort. haha.

så kul att du gillar örhänget, kul att man kan få ihop något så lyckat på så kort tid. var ju inte direkt genomtänkt. haha. nu liggar iallafall hela kollektionen uppe på bloggen. har inte fått korten på örhänget så det får komma upp senare. titta in vetja.



och du, bilden i tidigare inlägg på dig, lisa och jennie. den är så fin. ni är så glada och jag blir glad av att se den. ibland behöver man oförberedda bilder. haha.



puss på världens bästa carolin.

2010-09-22 @ 18:50:48
URL: http://knicket.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv. Ja men då kör vi myyys!! ja på lördag ska jag vara med familjen :) Sen vill jag ju vara med christopher också, men jag ska möta honom på fredagkvällen också :) pussss <3

2010-09-23 @ 11:12:20
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0