EGO!

Godkväll bejbs!


Bara jag som sitter hemma i soffan en fredagskväll?
Jag har iallafall sen vi hördes sist powerwalkat/joggat en runda på 80 min, svett och regn bara rann av mig när jag kom in, det S P Ö regna hela rundan! Men det var skönt ändå! Käkade lite tonfisk, keso, kotlettpastrami och morötter och drack nog en liter vatten.  Sen tog jag en varm skönt dusch och efter den så deckade jag på soffan en kvart typ, var helt slut :P


Mamma, Jossan och jag har lagat god mat, grönsaker i ugnen, kotletter och feta! muuumma! Och kollat på Idol! Idol är fan bra skit! Det är riktigt många bra iår alltså!
Nu känner jag helt ärligt för att snart krypa ner, somna till ngn film! Jag har typ nackspärr, jätteont i nacken och går upp i huvudet. :S Kanske skulle prova med ett par panodil, kan ibland vara så enkelt..



Jag har tagit bilder, kvaliten är som vanligt med telefonen, men jag tror det är okej för er, va? Ni har inte klagat innan.. :) Men som jag skrev sist, jag ska köpa en kamera! Sen ska jag vara paparazzi på alla fester och ta bästa dagens framöver! Japp, det ska jag! Nuuu kommer picsen

 

 

 

 

Sådääääääärja! Där har ni mig! :D


Det som jag kommer skriva nu kommer ni nog aldrig mer läsa i min blogg, det kan nog som man brukar säga vara första och sista gången... Men jag är peppad inför att jobba i morgon, jag är lite sugen på att jobba, det är lördag, jag vet det!! haha! Ibland blir jag förvånad själv över vad jag känner och tänker.. :D

 

Efter jobbet i morgon ska jag springa strömmen också, planerat och klart redan nu, det är bra! TUMMEN UPP!
Efter det så ska jag och Linda mysa och äta ngt gott, hoppas jag? :) Så ska jag se hur tjock hon blivit och känna när Arnold sparkar! :) hihi!



Hoppas alla har det så himla bra! Jag känner mig glad nu! Pigg, pepp, lite speedad och mår bra! Sugen på att vara på banan igen, sugen på utmaningar på jobbet, utmaningar även i min träning, jag älskar att utmana mig själv och köra stenhårt, snabbare, längre, på kortare tid, osv.
Finns dem som säger "nej fan jag orkar inte" och ger upp när dem börjar svettas... Sånt tål jag inte! Vadå orkar inte? nehe så du kommer dö nu om du fortsätter? Jag fortsätter den tiden jag bestämt, så hårt som jag bestämt och när jag är klar, kan jag vara totalt dyngsur av svett och får då höra "guud vad du svettas" AAAAH visst äre konstigt?! Nej fan man klarar allt man bara vill, NÄSTAN! Viljan är det ju som fattas hos dessa personer som ger upp. Jag vill förändra, jag ger inte upp. That's it.



Nu ska jag packa lite tills i morgon, träningskläder, träningsskor, kläder till jobbet, typ. Ska ju som sagt till Linda efter jobbet i morgon, sova där eftersom jag jobbar på söndag också!
Sådärja, nu har ni koll på mig igen! :)



Puss & kramar


Kommentarer
Postat av: emma

DU jag saknar DIG rätt så himla mkt också nuu!! :) kommer inte ihåg när vi hade såhär långt uppehåll sist! bläää :P



LOVE <3

2010-09-10 @ 21:57:19
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: angelica

Hej åh va kul att höra från dig :)

Ja de så typiskt de där haha, tänk vilken blogg man skulle ha liksom :D



Va kul, ja tittar in hos dig också lite då & då :) Hoppas du mår bra! Och ja håller me dig om de där me att svettas mera å inte ge upp! Bra jobbat, de så de ska va :)



Puss!

2010-09-10 @ 22:04:59
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/
Postat av: AA

Springa strömmen, vad är det? :)Duktig!! :)KRAMAR. Nu ska jag också ut och springa en sväng....:)

2010-09-11 @ 16:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0