Det finns för mkt möjligheter

Godkväll söta ni!


Japp, där har ni mig! Slappis med min favvotröja på jobbet, det är ju söndag trots allt!

 

 

Timmarna på jobbet gick ganska fort idag! Blev dumförklarad av grabbarna jag käkade lunch med för att jag åt ostmackor och drack varm oboj, vadfan, söndag, mys i filt, vad passar väl bättre då? :)

Jag är såå trött, jag vill inte klaga när jag jobbat två dgr egentligen, men är man ovan så är man! ;) och förresten så klagar jag inte, det är skönt att känna att man gjort nytta, varit duktig och aktiv, både på jobbet och i min träning. Men jag ska krypa ner nu, faktiskt! Ska kolla irene huss och somna till det, vill vara pigg till i morgon, ska ställa klockan på 8 och ge mig ut i spåret, hoppas det inte Spöregnar bara, dugg är okej, men helst inte mer.
Sen ska jag liksom känna att jag inte behöver stressa, hade jag tänkt.
Springa 1 timme, ta en lång skön dusch, äta god frukost, göra mig fin, lyssna på musik, ta en sak i taget liksom, tills plikten kallar kl. 12.15, ja då går bussen iallafall, jag börjar ju inte jobba förrän 13.30...
Men bra sköna jobbtider denna vecka, aa asbra verkligen! Fast nästa vecka är nog ännu bättre, förutom helgen som jag fortfarande typ stör ihjäl mig på.. Men 6 timmars pass bara, det pallar jag!




Jag längtar tills på lördag! Fest med såå brabrabraaa människor! Ida kommer hem, Jocke kommer hem, aaaaah! Den som väntar på ngt gott! Jag känner på mig att den här veckan kommer gå fort och vara ganska smärtfri! :)




Idag vilar jag från träning av alla former, var väärldens åskväder när jag kom hem så jag skippade rundan, tror jag får ha en vilodag i veckan? Det är ju ändå söndag....



Nej, nu ska jag krypa ner!

Godnatt beejbs!


Kommentarer
Postat av: lisa.

vad härligt att det har gått bra på jobbet sickan! nu är du på banan igen. :)

jag satt precis och tänkte - fan vad jag längtar tills på lördag! :D den här veckan känns som om den bara kommer flyta förbi och på lördag blir det föris hos cirre och sen ska vi dansa in i småtimmarna, spåra som bara vi fyra kan. rulla i backen på bladgatan kanske!? :D it's gonna be gooooood! <3

2010-09-12 @ 21:29:30
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: I.

Åh, vad jag längtar!! Haha.. spåra är nåt vi kan Lisen!! Det ska vi nog lyckas med den här gången oxå! Ses snart brudar o Jocke! :D

2010-09-13 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0