Bara så himla besviken

Har inte direkt haft lust att skriva idag. Både psykiskt och fysiskt så är det lite halvkasst och jobbigt just nu.


Trodde ju att jag var frisk, så har ju kört på, sprungit minst en timme om dagen, men det är ju inte för mkt när man faktiskt äter som man ska och dricker en sjujäkla massa vatten? Nej det är perfekt, både för kropp och samvete är det bra.

Men igår fick jag inte mindre än 3 svimningsattacker och nejnejnej jag var inte yr i huvudet! Alltså på riktigt, jag kände trycket som kom upp i huvudet, det blev mörkt, jag blev totalt kallsvettig och skakig och kände hur ljud från kollegor helt plötsligt var så himla långt borta. Efter tredje gången tog jag mitt pick och pack och trodde jag skulle kunna gå hem till Linda & Danne, vilket är 5 min från jobbet, det kunde jag inte... så jag började gråta som en bebis och ringde till Linda, som fick komma och hämta mig med bilen... Satan så dåligt jag mådde men klarade iallafall av bussresan hem sen när jag fått sova en timme. GAAH, nu när jag börjar känna mig frisk och pepp, så ska det bli såhär?! Klart fan man blir deprimerad, låg i soffan med migränhuvudvärk och tjöt och pratade med mamma hela kvällen igår. Var så mkt som jag orkade. fanfanfan, fick inte krama bella och simon hejdå, men fick träffa båda i fredags, tur det!
Jag får vara nöjd med det, mina kärlekar Simon och Bella, jag älskar er! <3


Har inte sovit inatt, bara haft sån huvudvärk, migräntabletter som jag knaprat för fullt har inte hjälpt? Men nu mår jag mkt bättre och är rastlös och typ pepp för jobb i morgon, känns skönt!


Jäkla besviken på vänner som inte förstår, trodde det var dem som gjorde det!? aah så kan det vara.
Besviken på mig själv som inte kan sluta tänka, men även på personen ifråga.





Just nu längtar jag tills jag mår 100%, får åka till Thailand och sen börja mitt nya liv! Jag tror jag vet vart jag kommer ta vägen nu, blir så pepp och speedad när jag tänker på det. Hoppas allt blir som jag vill nu! iiih!



Godnatt, jag ska somna till sthlm boogie nu.



Bästa och jag med snus på plats och karateöl & karatedrink på karateklubben! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0