Aaaaaaaaaaae

Tja hej!


Vaknade när Carro låste dörren och slängde nyckeln i brevinkastet.. Vi pratade långt in på småtimmarna så var riktigt seg i morse... Gick därifrån kl. 10 och tog mig 25 min på solarieöarna! skönt! men jag har säkert bränt mig med tanke på hur vit jag var innan och hur länge sen det var jag solade....

Gick sen vidare till sis lya, där Danne var hemma och vabade (en sjuk maximus) så vård av sjuk hund istället för barn. :) Sa att jag skulle ta med Leya på en springrunda runt strömmen men då fick jag höra "fyfaan vad trög du är, ska du ligga på sjukhus i thailand har du tänkt också eller?" Då blev jag lite rädd, så han bjöd mig på omelett istället... Kanske var lika bra! Är väldigt hes fortfarande! :/


Nu ligger vi och degar i soffan! Snart dags för jobb! 13.30-22.15! gogogo!!!



Hoppas allt är bra, kanske ngn bild later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0