1/9

1:e september och hösten är här, dock var jag precis ute med Maya, jag gick i linne, det är ändå 18-19 grader idag, det är bra!

Vad tyckte ni om min lista?! Jag tkr sånt är kul när man är uttråkad och har all tid i världen....


Jag vaknade iallafall kl 10 ungefär, städade mitt rum till våra bästa år, att jag aldrig tröttnar. Eller jo, egentligen är jag astrött på det, men jag ser det ibland ändå, för jag vet ju ALLT som hänt och ibland (som när man är sjuk) då funkar det, i brist på annat. Dock hatar jag att dem bytt ut shawn... Och för länge sen Belle, dem andra var SÅ mkt bättre.. jaja.

 

Blev såklart svettig av att städa eftersom jag har feber........ Så efter det tog jag en lång varm dusch, peelade hela kroppen med mina fina peelinghandskar! Tvätta håret med världens bästa schampo och balsam, loreal elvital, tror jag. Luktar jävligt gott! (ooopps en svordom).

 

Så nu känner jag mig riktigt fräsch och len som en baby! Nu ska jag plocka ögonbrynen i asbra ljus och sen måla mina naglar, trött på vitt, nu blir dem orange/rosa igen! Fast det kanske inte är så höstigt förresten? Kanske ska ta mitt turkosa? Eller ljusblå.. Nej vi får se vad det blir..


En fräschdag helt enkelt! Jag känner mig ren, mitt hår är helt underbart och luktar himelskt! jag har smörjt in mig med bodybutter och snart ska händer få smaka på världens bästa handkräm. åh, gillar dessa dagar! :) Är det inget bra på tvn sen så ska jag se en av filmerna, bädda ner mig och maya och bara gosa! Tror det blir tio orsaker att hata dig, idag. Den är bra go!

Ett bildspel




Nyduschad och fräsch! ÅH, jag luktar SÅÅ GOTT!!! :D
Känns som att man uppskattar att känna sig fräsch när man är sjuk, man känner sig nästan friskare bara för att man luktar gott, är ren, len och inte har en droppe spray i håret och nooooll smink, härligt!



Hoppas ni fattar varför det inte blir ngr outfitbilder nu, jag går ju runt i mys/sjukkläder hela tiden...



Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0