Vet inte om jag ens blir förvånad längr...

Vet inte om jag ens blir förvånad längre?! Har haft en gråtfest hos Lisa, jag startade bra genom att böla som en bebis (jag vet inte ens hur länge) pga en oviss framtid och hur min (stress?) påverkar mig psykiskt. Kmr inte vara aktiv här så mkt nu, jag orkar liksom inte med mitt egna klagande över hur förbannat äckligt dåligt jag mår, för jag gör det, på riktigt. Blir om möjligt mer deppig över mig själv om jag kan läsa sånt här, så här får det nog vara stopp! Vi hörs när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: M

Jag känner igen det där från min egna blogg att det enda man typ gör är att klagat o typ mår skit o måste få ut sina känslor på någe vis :/ men jag hoppas du kommer tillbaka snart, och att du då mår bättre och känner dig glad! :)

2010-10-05 @ 22:58:14
URL: http://mliquid.blogg.se/
Postat av: Bella

allt kommer att bli bra, det lovar jag. <3

2010-10-06 @ 11:26:41
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0