Vera har blivit storasyster!

IDAG HAR JAG FÅTT EN KUSIN!!!!!!! Jag gråter av glädje! åååh!

Dock var jag helt säker på att Vera skulle få en lillebror, det blev inte så. Hon fick en lillasyster! :) hihi! ååh jag är så glad! Nu vill jag bara hålla henne, lukta på henne och pussa på henne! Lilla lilla tjejen! Undrar vad dem tänkt sig för namn? jag hade ett bra killnamn på g.... hmm, det här måste jag fundera på!

Lisa, vad passar med Vera? haha! vi har alltid dem här diskussionerna vad som passar och inte passar, vad gäller namn...



Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Bella

ÅHH. GRATTIS! :D Babyboom i eran släkt nu. Jag vill också ha en som jag kan låna ibland!!! <3

2010-10-09 @ 17:49:26
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0