Only girl in the world

Dunkar rihannas only girl. Min favoritlåt för tillfället, jag skriker rakt ut i refrängen! Skööön helt enkelt!

 

Marknadsonsdag och det närmaste jag kommit marknaden är en fika hos syster med henne, simon, linda, danne och vovvisarna! Vi såg från fönstret hur blöta alla blev, inget vidare lockande..

 

Var inne i norrpan en timme förut, träffade världens troligtvis sötaste arne, tummen upp för söta farbröder! vi slängde mest käft, sen ska vi ses på måndag igen! Är ingen psykolog alltså, är företagshälsovården som utreder mig. :P haha. kan nog behövas både psykiskt och fysiskt..

 

Allt är ganska svartvitt, eller mest svart.. Men svart är fint, jag väntade på bussen häromdagen vid södertull och kollade på folk, 90% bär svart.. ja så var det faktiskt. skrev ni ner det nu i era anteckningsblock? :)

 

 

Jag må vara stark, men att bära runt på den här feta ryggsäcken proppad av en jävla lögn, orkar jag inte.. Känns som att jag äts upp inifrån, magen gör ont, hjärtat gör ont, jag är inte en sån här tjej. :S



Var snälla och håll tummarna att Linis vill käka något med mig när hon slutat jobba, okej? Mat har det inte blivit mkt av de senaste dagarna och jag är så fruktansvärt sällskapssjuk att jag snart kommer börja gråta om hon inte ringer... buuuhu!

 

PUSS på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0