"Jag vill ha dig här.."

Idag är dagen då det klockan 9.30 var 11 dagar kvar tills jag skulle säga upp mig, klockan 10.30 var det inte så längre.... Jag är självklart jätteglad att jag fick ledigt, men har innan inte ens tänkt tanken att be om det.. Men vaknade med ångest (+ att jag fortfarande var bakfull) så staplade in hos Lena och fick en timme senare ett mail med glada besked, tror jag?! Kan ju aldrig vara fel med två månadslöner mer än jag trodde? Nej det kan det inte!



Sen att en viss person som lämnar märken efter sig sätter lite griller i skallen är kanske inte bättre, eller?



Jag ska gå och sova nu, tkr ni det är tidigt? då vet ni inte hur jag mådde igår, det här krävs för att jag ska komma upp i morgon....


Sov gott kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0