I loved you first!

Tja! Vaknade 8.30 idag, helt utsövd, både skönt och lite jobbigt, på något sätt vill jag sova länge på helgen, eller iallafall längre.. :)



Igår var en bra dag både i tankarna, på jobbet och hemma! Mamma och jag åkte och handlade massa mat, sånt kan vara mysigt tkr jag, ibland.. :P Sen hämtade vi jossan, köpte godis, lagade maten, såg idol.. Vet dock inte om jag tycker att Sassa skulle åkt ut?! Vad tkr ni?! Visst att Linda kanske är bättre, men av dem alla så tycker jag inte att sassa var sämst.. njae, kändes inte helt okej..

Måste nämna Olle här också, igår blev jag förälskad, i honom, nästan på riktigt. Vilken jävla kille, han har ingen plan, har sina grejer i kartonger och bor i en båt(?) men tar livet så in i helvete med en klackspark, jag önskar jag kunde vara lite mer som Olle, sluta se allt så svårt och som att det alltid finns hinder, det gör inte det.. Sen är han snygg också, jag skulle kalla det olagligt och om jag var snyggpolis så skulle Olle ligga risigt till....

 

 

Förövrigt så kan jag inte sluta lyssna på sweetest downfall och tänka på dig. Jag börjar nästan gråta när jag sjunger med, (även att det låter helt hemskt när jag gör det) så blir jag så känslosam av den.. ingen bra låt nu när jag ska tagga fest! Men klockan är nästan ändå för lite för att tagga fest, eller?!

 

 

Nu ska jag ta med maya på en långlång tur, vi kanske promenerar, måste prova benet lite försiktigt med, jag tror det kommer gå bra! håll tummar och tår hörrni!

 

 

Ett förslag till kvällen, funkar det?!
Snälla säg inte nej för jag orkar inte klädpanika idag.. :)



Nu drar jag och majlis, hon hälsar med en puss till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0