Haaangover

Måndag idag, visst älskar vi väl måndagar? inte... Jag är fortfarande bakfull trots att jag i princip bara sov igår, var vaken mellan 12-15 och sen mellan 18.30-22... Hann mysa med mamma och fisen till ensam mamma också, det var bra!

Varför är jag då lika trött idag? och varför har jag huvudvärk? -Jo för att jag ännu en gång är bakfull två dagar.. Längtar tills jag har lunch, efter käk brukar jag bli lite mer människa, vi får hoppas så även idag!


I lördags blev det inte alls som planerat men ändå så lyckat! Skulle på inflyttningsfest, blev att jag lagade middag med Emma, Emma och Lisa.. Sen lekte vi massa roligt, dansade (det slog mig just hahaha) Emma och jag buggade, asgrymma var vi! Sen drog vi vidare till Hugo, där vi träffade gänget från inflyttningsfesten i kön! Jag blev dock irriterad, typ 50 minuter I VIPKÖN! Vad fan!? Inte ens lite okej! Sen ville vi lämna våra jackor, hur lång tid stod vi i den kön?! typ 20? aae, tröttsamt fan. För mkt folk vare fan, men riktigt kul hade vi! :)


Två bilder får ni, fan vi tog inga bilder på förfesten, varför tjejer?!

 

Vad tycks?

 

 

Jag kanskekanske ska överträffa mig själv idag, vara väldigt vågad och modig, lovar inget men ni får veta om jag genomför det..

 

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0