Fuck you and fuck her too!

Hej påer! Hur mår ni!?


Jag anlände på jobbet för en timme sen, skönt med lite sovmorgon! Dock har jag lyckats springa sönder benet, haha lät ju väldigt drastikt men nu har jag gått och sprungit för mkt igen, fast inte ont i benhinnorna denna gång utan i gångjärnet, uppe vid höften typ, ni fattar va? AJ säger jag bara...

Soooligt och fint idag! Varmt nästan, skillnad mot typ i förrgår då det var minusgrader och jag hade min alldeles för varma vinterjacka på mig!


Inte så höstiga färger idag, men fin ändå!






Min rygg vill döda mig idag! (tack lina jag vet att det gör gott:)) Men just nu känns det som den värsta träningsvärken någonsin och petar ngn på min rygg så finns det risk att jag blir arg, väldigt arg.. Massage lite oftare kanske skulle avhjälpa mitt problem? Yes i think so!



Puss påer


Kommentarer
Postat av: Niklas

Haha gångjärnet ?

2010-10-15 @ 11:22:01
URL: http://www.xelit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0